loading...
@@@@@گلدن دانلود@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
فربد رستمی بازدید : 268 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (2)

سلام به بازدیدکنندگان گرامی

سایت تا 1یا2 هفته اپدیت نمیشود

واحتمالا چندروز هم سایت قطع میشود

واین قطعی به خاطر تغیرسرور وانتقال ان به یک سرورقدرتمند تر است

تا با قدرتی بیشتر در خدمت شما باشیم.

فربد رستمی بازدید : 263 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7429145050/Nokia_PC_Suite.gif

یک بسته نرم افزاری تحت ویندوز از مجموعه ابزارهای مورد استفاده ی تلفن های همراه نوکیا میباشد که برحسب مدل گوشی اجازه ویرایش، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری از تمامی فایلهای روی گوشی را با استفاده از کابل و یا ارتباط بیسیم به شما میدهد.

 

ارتباط بین کامپیوتر و گوشی بستگی به مدل گوشی شما از یکی از روش های زیر امکان پذیر است:

  • -(Infrared (irDA ارتباط از طریق اشعه مادون قرمز
  • Blutooth ارتباط از طریق بلوتوث
  • Microsoft Windows XP Bluetooth یا WIDCOMM Bluetooth for Windows 1.4
  • ارتباط با کابل USB و یا Serial
فربد رستمی بازدید : 200 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7428097090/TeamViewer.gif

TeamViewer امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

فربد رستمی بازدید : 254 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

http://zed.goldenco.ooq.ir/ALL-PLAYER.gif

واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود.

فربد رستمی بازدید : 296 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7427241498/ata.gif

با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.
آگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

تا قدرت گرافیک شما بالا بره.

فربد رستمی بازدید : 298 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7426257311/VLC.gif

نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC  بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

فربد رستمی بازدید : 353 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7425911505/wordpress.gif

وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.

فربد رستمی بازدید : 213 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7425468816/google_chrome.gif

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.
 

فربد رستمی بازدید : 229 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)

http://jamejamonline.ir/Media/images/1391/04/10/100816028085.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 383 :

  • زنگ خطر مايكروسافت براي اپل
  • ويرايش عكس در هر زمان و هر مكان
  • افزونه هفته : از امپليفاي نگذريد
  • تبديل وب‌كم به دوربين امنيتي
  • مدارهاي الكترونيك با تخته مدار مجازي را جدي بگيريد
  • طراحي، آزمايش و مستندسازي
  • حجم كم، كيفيت زياد
  • همه چيز را ضبط كنيد
  • به‌جاي خواندن، گوش كنيد
  • جدال 2 ابرقدرت Samsung Galaxy S III و Sony Xperia S
  • اوبونتو رنگ عوض مي‌كند
  • برخورد ابرغول‌ها
  • عنوان كامل بازي: مبارزه در خليج عدن
  • خبر داغ
  • بازي هفته
  • چند نكته درباره انتخاب درست تلفن هوشمند
  • 7 روش پنهان كردن هويت در اينترنت
  • هوشمندسازي كلاس‌هاي درس
  • مهندسي معكوس در آندرويد
  • پرسش و پاسخ
  • كنسول‌بازي با دسته‌هاي بي‌سيم صفحه لمسي
  • جيميل پلاس در خدمت شماست
  • بازگشت پي‌در‌پي در فتوشاپ
  • آفيس بدون صفحه بارگذاري
  • فناوري ديجيتال
فربد رستمی بازدید : 229 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7417325585/ghost_recon_.gif

داستان Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.

فربد رستمی بازدید : 559 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7416099244/_Torrent.gif

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..

 

فربد رستمی بازدید : 128 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

سلام

برای راحتی شما عزیزان و به خاطر سپردن راحت تر یک ادرس جدید به سایت اضافه شد:

www.A250.Tk

لازم به ذکر است که ادرس اصلی گلدن دانلود

Goldendownload.ir

میباشد و ادرس جدید تنها برای صحولت کار شماست.

 

باتشکرفربدرستمی مدیرسایت.

فربد رستمی بازدید : 222 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (2)

http://s3.picofile.com/file/7415461933/WNIAP.gif

يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

فربد رستمی بازدید : 162 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (2)

http://s3.picofile.com/file/7415056662/thunderbird.gif

نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.که میتوانید ان را از گلدن دانلود دریافت کنید.

فربد رستمی بازدید : 160 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7414405157/Firefox.gif

Mozilla FireFox
محصولی است از شرکت بزرگ موزیلا
از ویژگی های مهم این مرورگر که ان را از بقیه مرورگرها متمایز کرده میتوان به سرعت بالا امنیت فوق الاده وجلوگیری از بازشدن پنجره های تبلیغاتی اشاره کرد.
این مرورگر یک موتورجستجوگر درونی دارد و علاوه بر ان یک سیستم مدیریت دانلود پرسرعت دارد.حجم کم , لود سریع وداشتم ابزار های مختلف هم از دیگر ویژگی های این مرورگر است.که هم اکنون میتوانید نسخه ی جدیداین مرورگر را ازگلدن دانلود دریافت کنید

فربد رستمی بازدید : 266 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7414369565/ORBID_DOWNLOADER.gif

یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار  شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

 جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه : توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ... .

فربد رستمی بازدید : 185 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7412520428/SKYPE.gif

نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

 

فربد رستمی بازدید : 139 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7413506769/Joomla.gif

جوملا، نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت / پورتالی است که به شما کمک می‌کند در سریع ترین زمان و بدون نیاز به داشتن تخصص فنی، یک وب سایت کاملا حرفه ای را ایجاد و مدیریت کنید. انعطاف فوق العاده این نرم افزار و معماری منحصر به فرد آن به شما اجازه می دهد در هر زمان که مایل باشید، قابلیت های جدیدی را به وب سایت / پورتال خود اضافه کرده و از آن بهره برداری کنید.

کاربردهای جوملا
امکانات زیاد جوملا، کاربردهای آن را در دنیای وب سایت های اینترنتی گسترش داده است. انواع وب سایت های تجاری کوچک، وب سایت های سازمانی بزرگ، کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک، پورتال های خدمات الکترونیک، وب سایت های سازمان های دولتی، سایت های مذهبی، وب سایت های آموزشی و پرتال های آموزش الکترونیک، وب سایتهای خبری و حتی وب سایت های شخصی کوچک، بوسیله جوملا پیاده سازی شده اند.

فربد رستمی بازدید : 229 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7413337090/K_Lete.gif

مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 

 

فربد رستمی بازدید : 151 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7413234515/WinRAR.gif

محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

فربد رستمی بازدید : 133 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7412520214/OPERA.gif

مرورگر اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.که حالا شما میتوانید این مرورگر را ازگلدن دانلود دریافت کنید.

فربد رستمی بازدید : 123 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

پرندگان خشمگین فصل ها با گیم پلی فریبنده خود و مرحال جدید آمده است تا شما را سرگرم کند . از هالووین تا سال جدید چینی ها ، پرندگان فصل های مختلف را در سراسر جهان جشن می گیرند . با بیش از ۲۹۰ مرحله و به روز رسانی های رایگان این قسمت های مخصوص شما را به مراحل چالش بر انگیز جدیدی خواهد برد . این بازی که بر پایه فیزیک می باشد تا کنون بیش از ۷۰۰ میلیون بار دانلود شده است و رکورد محبوب ترین بازی در طول کل دوران را به خود اختصاص داده است هم اکنون با مرحله هایی جدید و البته قابلیت های جدیدتر نظیر استفاده از جاذبه زیر آب برای نابود سازی خوک ها با نام Angry Birds Seasons: Piglantis منتشر شده است که می توانید هم اکنون آن را از گلدن دانلود دریافت کنید .

 

فربد رستمی بازدید : 134 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s1.picofile.com/file/7325403438/FIREFOX.jpg

Mozilla FireFox
محصولی است از شرکت بزرگ موزیلا
از ویژگی های مهم این مرورگر که ان را از بقیه مرورگرها متمایز کرده میتوان به سرعت بالا امنیت فوق الاده وجلوگیری از بازشدن پنجره های تبلیغاتی اشاره کرد.
این مرورگر یک موتورجستجوگر درونی دارد و علاوه بر ان یک سیستم مدیریت دانلود پرسرعت دارد.حجم کم , لود سریع وداشتم ابزار های مختلف هم از دیگر ویژگی های این مرورگر است.که هم اکنون میتوانید نسخه ی جدیداین مرورگر را ازگلدن دانلود دریافت کنید

فربد رستمی بازدید : 242 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 

http://s2.picofile.com/file/7346608060/angry_birds_SPACE.jpg

 

امروزه بیشتر وقت افراد در زمان کار با رایانه صرف بازی میشود.و بازی پرندگان خشمگین هم یکی از این بازی هاست که به جرات میتوان گفت هشتاد درصد مردم برای بازی با رایانه این بازی را انتخاب میکنند.

این بازی به علت داشتن مراحل مختلف و داشتن گرافیکی مناسب تبدیل به یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین بازی های دنیا شده.وحالا شما میتوانید نسخه جدید این بازی رو که برای رایانه ساخته شده از گلدن دانلود دریافت کنید.
 

 

فربد رستمی بازدید : 110 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

http://jamejamonline.ir/Media/images/1391/03/27/100814811378.jpg

مطالب این شماره مجله کلیک:

  1. در كنفرانس اپل چه خواهد گذشت؟
  2. شاهراه اطلاعاتي بزرگ‌تر مي‌شود
  3. چه زماني وب به نهايت خواهد رسيد؟
  4. دريافت اخبار ورزشي در كروم
  5. آزمون آنلاين
  6. روش هاي ايجاد، چاپ و نگهداري فاكتور
  7. زبان انگليسي با روبي
  8. سلامت شما در خطر است!
  9. فناوري‌هاي بزرگ داده محور
  10. مينت هم توليدكننده سخت‌افزار شد
  11. IE9 همه چيز را نگه مي‌دارد
  12. بازی: Dragon's Dogma
  13. بازی: Game of Thrones
  14. دوري از شبكه جهاني اينترنت، چرا، چگونه؟
  15. ابرهاي توفان خلاقيت
  16. راهنماي انتخاب و خريد حافظه رم
  17. نسخه و سري ساخت ويندوز
  18. آخرين فونت‌ها در ايلوستريتور
  19. تاريخچه دانلودها در فايرفاكس
  20. قلم پيشفرض و امضا در هات‌ميل
  21. تفاوت interface و كلاس‌هاي abstract
فربد رستمی بازدید : 395 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://antivirus-software.findthebest.com/sites/default/files/259/media/images/Norton_360_2012_Anti-Virus_Software.png

 

حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آنها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همانطور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player ، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.

فربد رستمی بازدید : 462 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

http://s3.picofile.com/file/7371715050/PS_C6.jpg

Adobe Photoshop CS6 13.0 Extended Final - نسخه نهایی

ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.

علاوه بر هزاران هزار ویژگی و ابزار همیشگی فتوشاپ که در این نسخه بهبود یافته اند، در این نسخه از نرم افزار می توان به فیلترهای مختلف تصویری اشاره نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویرشان ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی نیز اشاره نمود.

فربد رستمی بازدید : 170 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت بازدید گنندگان محترم

اولا بنده به علت تاخیر 2 هفته ای سایت از شما معذرت میخوام

وعلت این تاخیر طراحی وریپ  همین قالب بود

همانطور که مشاهده میکنید سایت باقالب جدید رونمایی شد

این قالب اختصاصی میباشد واز هیچ  سایت دیگری کپی برداری نشده.

و اما امکاناتی که به سایت اضافه شد:

  • فوتوشاپ انلاین
  • قران انلاین
  • نقاشی انلاین
  • طراحی چهره انلاین
  • تلویزیون انلاین
  • ویرایش گر متن انلاین
  • یاهو چکر
  • اخرین نرخ ارز و سکه
  • و...

که لینک تمام این خدمات در منو کشویی بالا سایت قابل مشاهده است

و ازحالا سایت با مطالبی جدید و کاربردی درخدمت تمام ایرانیان عزیز میباشد

 

از شما خواهش دارم هرگونه انتقاد پیشنهاد درمورد امکانات و قالب جدید دارید در

همین جا اعلام کنید

نظرات شما باعث دل گرمی ماست.

 

 

باتشکر فربدرستمی مدیرسایت

فربد رستمی بازدید : 190 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/01/27/100809454370.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 373

  • عينک‌هاي گوگل در راه است
  • داده‌کاوي در شبکه‌هاي اجتماعي
  • افزونه هفته : يادداشت‌برداري از وب
  • وبولوژي : اشتراك‌گذاري ‌همزمان داده‌ها
  • تبديل فيلم‌هاي دو‌بعدي به سه‌بعدي
  • مشاهده فايل‌هاي فشرده بدون‌استخراج
  • هنرنمايي در دسکتاپ
  • 1،2،3 سرگرمي
  • زندانی خزنده
  • استفاده درست از LibreOffice
  • تشخيص زمان روشن‌بودن سيستم
  • اندرويد به لينوكس آمد
  • آشنايي با Developer Tools اينترنت اکسپلورر 9
  • خوني تازه در رگ‌هاي مسابقات اتومبيل راني
  • بازی: Ridge Racer Unbounded
  • عمليات شكست خوره راكن سيتي
  • بازي هفته : ويچر 2
  • راز طول عمر گجت من
  • روبات‌هاي جانشين
  • چگونه يك طراح حرفه‌اي شويم؟!
  • فتوشاپ CS6 با اقتدار مي‌آيد
  • تجربه ديگري از اندرويد در PC هاي شما
  • پشته‌هاي آبي به کمک اندرويد مي‌آيد
  • اولترابوك‌ها جوانمرگ مي‌شوند


 

فربد رستمی بازدید : 230 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7325333866/angry_birds.jpg

یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را میکشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که از گلدن دانلود/ دانلود میکنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد.

 

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds :

  • گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
  • انجام بازی در 225 مرحله مختلف
  • گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
  • مناسب برای سنین مختلف
  • بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
  • حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

 

فربد رستمی بازدید : 352 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7358464515/TUNE_UP.jpg

TuneUp Utilities 2012 12.0.3500.14 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از گلدن دانلود/ دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities 2012 12.0.3500.14 Final :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
  • سازگار با ویندوز Xp/Vista/Seven

 

فربد رستمی بازدید : 245 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7355549886/SKAYPE.jpg

نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

 

فربد رستمی بازدید : 385 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (1)

http://downdl.com/wp-content/uploads/2012/01/SpeedUpMyPC2012serial.jpg

سرعت کار با رایانه به خصوص برای افرادی که که از قطعات سخت افزاری خوبی برخوردار نیستند بسیار حیاتی است . با نصب نرم افزارها و بازی های مختلف و به مرور زمان سرعت ویندوز کاهش می یابد . نرم افزارهایی در زمینه ی افزایش سرعت رایانه و بهین هسازی آن وجود دارند که گلدن دانلود  قصد دارد یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند. نام این نرم افزار بهینه سازی قدرتمند Uniblue SpeedUpMyPC 2012 می باشد که با آن قادر خواهید بود با چند کلیک ساده سرعت رایانه تان را به نحو چشمگیری افزایش دهید . این نرم افزار حرفه ای با ابزارهایی که در درون خود دارد بسیاری از مشکلات هارد دیسک را برطرف و سرعت کار با رایانه را افزایش می دهد.

فربد رستمی بازدید : 206 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

 

http://s1.picofile.com/file/7353273545/AVG.jpg

محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.

AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

فربد رستمی بازدید : 334 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

http://antivirus-software.findthebest.com/sites/default/files/259/media/images/Norton_360_2012_Anti-Virus_Software.png

 

Norton 360 2012 6.1.2.10 حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آنها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همانطور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player ، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.

فربد رستمی بازدید : 314 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

- تلویزیون من , تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

 

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من myTV 2.3 :

  • محیط جذاب و کاملا فارسی
  • حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
  • قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
فربد رستمی بازدید : 298 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7352176876/ADOBE_READER.png

امروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی یا همان به اصطلاح ایبوک ها نیاز به داشتن یک نرم افزار خوب و با حجم مناسب برای خواندن این گونه اسناد متنی بیش از پیش احساس می شود، این اسناد که اکثرا به فرمت شناخته شده پی دی اف می باشند برای اجرا و قابلیت منایش اطلاعات محتوای خود نیاز به یک نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader دارند، شرکتهای بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است، یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

فربد رستمی بازدید : 225 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/v2oo5hfrvfoxai6je91.jpg

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

فربد رستمی بازدید : 345 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

http://www.wcpcgames.com/wcpcgames/components/com_virtuemart/shop_image/product/Driver_Genius_11_4ee0f13a46221.jpg

نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Genius Professional 11.0.0.1126 :

  • نصب و بازگرداندن درایورها بدون نیاز به برنامه
  • تهیه ی فایل پشتیبان (BackUp) در کمترین زمان ممکن
  • بازگرداندن فایل پشتیبان فقط با یک کلیک (Restore)
  • ذخیره فایل پشتیبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
  • قابلیت به روز رسانی درایور یک سخت افزار از طریق اینترنت
  • پاک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم
  • آپدیت روزانه با قابلیت همزمان سازی (synchronize) دیتابیس درایورها از طریق سایت سازنده
  • عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها
  • انتخاب درایورهای مورد نظر برای گرفتن فایل پشتیبان (BackUp)
  • نمایش گزینه های مخفی مربوط به کارت های گرافیک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبیل : قابلیت overclocking، کنترل خنک کننده گرافیک (Fancontrol)
فربد رستمی بازدید : 170 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (1)

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/01/19/100808763322.jpg

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 372 :

  • موقعيت حساس فايرفاکس
  • تيم کوک مديرعامل سال شد
  • توانايي هاي مرورگر مترو در ويندوز 8
  • افزونه هفته : ساعت چند است؟
  • وبولوژي : بازاريابي ساده از طريق ايميل
  • زنده كردن دسکتاپ با ابزارك‌هاي دست ساز
  • App Store : خروج اطلاعات ممنوع!
  • ببينيد، بسازيد و مديريت کنيد
  • پيداکن، جايگزين‌کن
  • متفاوت‌ترين‌ها در MWC
  • جادوي اسناد قابل ويرايش
  • مروري بر قابليت‌هاي گنوم 3.4
  • چشم‌انداز اوبونتو در سال 2012
  • بهترين نسخه‌ سري اس.اس.ايكس؟
  • خاكسپاري يك افسانه
  • اخبار بازی
  • بازي هفته
  • باتري هيدروژني اپل در راه است
  • شارژ تلفن همراه به صورت بي‌سيم
  • اضافه کردن عکاس به تصوير
  • اجراي برنامه‌هاي اندرويدي روي PC
  • 10 تبلتي كه مي‌تواند جانشين آيپد جديد شود
  • تغيير رنگ محيط کاربري در فتوشاپ CS6
  • نصب از منابع نامعتبر در اندرويد 4/0
  • کاشي‌هاي زنده در ويندوز 8
  • قفل کنيد، بکشيد و رها کنيد
  • فناوري ديجيتال

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سیستم عامل موبایل شما چیست؟
    منو های سایت

    http://s2.picofile.com/file/7344942040/%D9%85%D9%86%D9%88.png

    http://s2.picofile.com/file/7344918595/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918274/%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85.png


    http://s2.picofile.com/file/7344919244/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF.png


    http://s2.picofile.com/file/7344917197/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918709/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.png


    http://s1.picofile.com/file/7347240749/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918060/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84_%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 2,846
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,899
  • بازدید ماه : 5,528
  • بازدید سال : 29,007
  • بازدید کلی : 181,788
  • ارتباط با مدیر
    http://s1.picofile.com/file/7329640214/MAIL.gif
    http://s1.picofile.com/file/7329628274/ERTEBAT.png

    وضیت مدیر در یاهو مسنجر
    ip-شما


    what is my ip address?

    رتبه گوگل سایت

    http://www.mypagerank.net/services/pagerankbutton/sdisplay.php?saut=9d5a4f4afdbe24c4