loading...
@@@@@گلدن دانلود@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
فربد رستمی بازدید : 199 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7428097090/TeamViewer.gif

TeamViewer امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

فربد رستمی بازدید : 254 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

http://zed.goldenco.ooq.ir/ALL-PLAYER.gif

واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود.

فربد رستمی بازدید : 461 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

http://s3.picofile.com/file/7371715050/PS_C6.jpg

Adobe Photoshop CS6 13.0 Extended Final - نسخه نهایی

ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.

علاوه بر هزاران هزار ویژگی و ابزار همیشگی فتوشاپ که در این نسخه بهبود یافته اند، در این نسخه از نرم افزار می توان به فیلترهای مختلف تصویری اشاره نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویرشان ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی نیز اشاره نمود.

فربد رستمی بازدید : 352 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7358464515/TUNE_UP.jpg

TuneUp Utilities 2012 12.0.3500.14 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از گلدن دانلود/ دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities 2012 12.0.3500.14 Final :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
  • سازگار با ویندوز Xp/Vista/Seven

 

فربد رستمی بازدید : 245 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7355549886/SKAYPE.jpg

نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

 

فربد رستمی بازدید : 314 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

- تلویزیون من , تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

 

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من myTV 2.3 :

  • محیط جذاب و کاملا فارسی
  • حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
  • قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
فربد رستمی بازدید : 225 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/v2oo5hfrvfoxai6je91.jpg

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

فربد رستمی بازدید : 345 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

http://www.wcpcgames.com/wcpcgames/components/com_virtuemart/shop_image/product/Driver_Genius_11_4ee0f13a46221.jpg

نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری ، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید . همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید ، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید .اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید ، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Genius Professional 11.0.0.1126 :

  • نصب و بازگرداندن درایورها بدون نیاز به برنامه
  • تهیه ی فایل پشتیبان (BackUp) در کمترین زمان ممکن
  • بازگرداندن فایل پشتیبان فقط با یک کلیک (Restore)
  • ذخیره فایل پشتیبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
  • قابلیت به روز رسانی درایور یک سخت افزار از طریق اینترنت
  • پاک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم
  • آپدیت روزانه با قابلیت همزمان سازی (synchronize) دیتابیس درایورها از طریق سایت سازنده
  • عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها
  • انتخاب درایورهای مورد نظر برای گرفتن فایل پشتیبان (BackUp)
  • نمایش گزینه های مخفی مربوط به کارت های گرافیک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبیل : قابلیت overclocking، کنترل خنک کننده گرافیک (Fancontrol)
فربد رستمی بازدید : 376 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

http://dl2.soft98.ir/img/aria.png

نرم افزار آریا 1.0.1.1 ،

 

امروزه یکی از مشکلات عمده وبلاگ نویسان ایرانی کمبود قالب برای وبلاگشان هست . با نرم افزار آریا 1 این مشکل حل خواهد شد . نرم افزار آریا 1 ، قالب های طراحی شده برای سرویس های وبلاگ دهی را به سرویس مورد نظر شما ترجمه می کند . در ترجمه این برنامه بر اساس سرویس مبدا و مقصدی که انتخاب می کنید ، امکانات اضافی آن قالب که بر روی سرویس مورد نظر شما ، پشتیبانی نمی شود ، به صورت اتوماتیک پاک می شود .

البته در نسخه های بعدی قابلیت افزودن امکانات اضافه که در سرویس مبدا نیست ولی در سرویس مقصد پشتیبانی می شود ، اضافه خواهد شد .

در این نسخه ، فعلاً از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ ، بلاگ وب و رز بلاگ پشتیبانی می شود که اگر دوستان و یا مدیران سرویس های دیگر استقبال کنند ، سرویس های دیگر نیز افزوده می شود .

 

فربد رستمی بازدید : 193 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7349349779/TeamViewer.jpg

امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

 

فربد رستمی بازدید : 189 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7347303438/Opera_.jpg

اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

فربد رستمی بازدید : 292 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

  نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار  که از گلدن دانلود. دانلود میکنید از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

 

فربد رستمی بازدید : 221 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7345621070/IDM.jpg

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سیستم عامل موبایل شما چیست؟
    منو های سایت

    http://s2.picofile.com/file/7344942040/%D9%85%D9%86%D9%88.png

    http://s2.picofile.com/file/7344918595/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918274/%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85.png


    http://s2.picofile.com/file/7344919244/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF.png


    http://s2.picofile.com/file/7344917197/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918709/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.png


    http://s1.picofile.com/file/7347240749/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918060/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84_%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 2,846
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,770
  • بازدید ماه : 5,399
  • بازدید سال : 28,878
  • بازدید کلی : 181,659
  • ارتباط با مدیر
    http://s1.picofile.com/file/7329640214/MAIL.gif
    http://s1.picofile.com/file/7329628274/ERTEBAT.png

    وضیت مدیر در یاهو مسنجر
    ip-شما


    what is my ip address?

    رتبه گوگل سایت

    http://www.mypagerank.net/services/pagerankbutton/sdisplay.php?saut=9d5a4f4afdbe24c4