loading...
@@@@@گلدن دانلود@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
فربد رستمی بازدید : 254 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

http://zed.goldenco.ooq.ir/ALL-PLAYER.gif

واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود.

فربد رستمی بازدید : 297 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7426257311/VLC.gif

نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC  بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

فربد رستمی بازدید : 222 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (2)

http://s3.picofile.com/file/7415461933/WNIAP.gif

يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

فربد رستمی بازدید : 229 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7413337090/K_Lete.gif

مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 

 

فربد رستمی بازدید : 527 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7348338381/KMPlayer.jpg

  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نر9م افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

فربد رستمی بازدید : 190 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7346554943/K_lite.jpg

مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

فربد رستمی بازدید : 196 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. ابزاری فوق العاده تکامل یافته که با قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف لذت تماشای یک فیلم جذاب را به کاربران هدیه می دهد. اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه در Cyberlink PowerDVD به چشم می خورد. کیفیت HD در این نسخه بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 12 قابل دسترس خواهند بود.

فربد رستمی بازدید : 304 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7345657204/VLC.jpg

نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC که از سافت 98 دانلود میکنید بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

فربد رستمی بازدید : 279 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

http://parskhan.aftab.cc/img/parskhan_logo.png

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
این مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی تیم نرم افزاری کانون فرهنگی آفتابگردان نیز بود. بنابراین، تصمیم گرفته شد تا نرم افزاری طراحی گردد که به راحتی متون دیجیتالی را به صدا تبدیل کند،
پارس‌خوان، حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

پارس‌خوان تولید شد تا:

  • متون فارسی و انگلیسی را با صدای انسانی برای کاربر بخواند.
  • به عنوان یک گوینده و آموزش‌دهنده در نرم افزارهای آموزشی به کار گرفته شود.
  • در سیستم‌های پاسخگویی خودکار به کار گرفته شود.
  • به نابینایان و کم بینایان در خواندن متون کمک کند.
  • در غلط‌یابی متون، به وسیله روخوانی مجدد آن، کمک کند.
فربد رستمی بازدید : 269 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

یک رویت‌گر سبک و قابل انعطاف که می‌تواند تقریباً هر نوع فایلی را برای‌تان باز کند، از جمله فایل‌های پی‌دی‌اف. فلاش، فونت، انیمیشن، فرمت‌های اداری مایکروسافت، تصاویر و عکس‌ها، موسیقی و فایل‌های ویدیویی. این برنامه به طور کامل از یونیکد پشتیبانی بعمل می آورد و میتواند با منوی ویندوز اکسپلورر منطبق و سازگار شود و از هر جای اکسپلورر اجرا شود. همچنینبرخی از ویژگی های  Universal Viewer Pro 6.4.5.0 :

  • پشتیبانی از utf-8
  • پشتیبانی از فرمت های تصاویر BMP JPG GIF PNG TGA TIFF
  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی که مدیا پلیر پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از ANSI, OEM, EBCDIC, ISO, KOI8, Mac
  • پشتیبانی از فرمت های اینترنتی که اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کند از جمله  XML DOC XLS …
  • قابلیت جستجو

با سایر فایل منیجر های معروف نیز میتواند خود را سازگار نماید.

فربد رستمی بازدید : 234 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7330926555/GOM_Player.gif

یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GOM Player 2.1.39.5101 Final :

  • نصب codec های داخلی و عدم نیاز کاربر به نصب codec بصورت جداگانه
  • پخش اکثر فرمت ها حتی swf
  • قابلیت FullScreen Stretched که نمایش ویدئوهای کشیده (Wide) را ساده تر می کند
  • تنظیم روشنایی و کنتراست ویدئو در حین پخش
  • تنظیم سرعت پخش فایل
  • اعمال فیلترهای مختلف برروی ویدئو بصورت RealTime شامل Blur، Noise

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سیستم عامل موبایل شما چیست؟
    منو های سایت

    http://s2.picofile.com/file/7344942040/%D9%85%D9%86%D9%88.png

    http://s2.picofile.com/file/7344918595/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918274/%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85.png


    http://s2.picofile.com/file/7344919244/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF.png


    http://s2.picofile.com/file/7344917197/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918709/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.png


    http://s1.picofile.com/file/7347240749/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA.png


    http://s2.picofile.com/file/7344918060/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84_%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.png

    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 2,846
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,806
  • بازدید ماه : 5,435
  • بازدید سال : 28,914
  • بازدید کلی : 181,695
  • ارتباط با مدیر
    http://s1.picofile.com/file/7329640214/MAIL.gif
    http://s1.picofile.com/file/7329628274/ERTEBAT.png

    وضیت مدیر در یاهو مسنجر
    ip-شما


    what is my ip address?

    رتبه گوگل سایت

    http://www.mypagerank.net/services/pagerankbutton/sdisplay.php?saut=9d5a4f4afdbe24c4